Fittanyuka

Fittanyuka

2010. október 24., vasárnap

Böjt 2.-ik nap!

..Kíváncsi vagyok, ti hogy vagytok  így a böjt elején, habár relatív, hogy  kinek-mikor van az eleje és a vége?!
Nekem az első és a második nap is elég fejfájós volt. Szerencse itthon voltam és tudtam pihenni, rengeteget ittam, így némileg estére csökkent a fájdalom.
Voltam szaunázni is és sokat segített, most nagyon "könnyűnek" érzem magam.
Így nézett ki a mai menüm:

Reggel, délelőtt :
alma - cékla - répalé koktél
Nyírfalevéltea
Citromos víz

Dél - Délután
"Ebédeltem" kevés zöldséglevest, amely turmixolva és átszűrve volt.
Zöldkoktél: búzafűlé - spenótlé - némi répalével édesítve
Nyírfalevéltea
Citromos víz

Este:
"vacsora" : zöldségleves,
Anyalevéltea
Citromos víz

Holnap már a 3-ik nap és aki 7 naposat csinál, jóhír, hogy már csak a holnapi nap ami nehezebb, utánna egyre könnyebb.
 Kb. a 4-ik naptól a szervezet átáll a saját tartalékok, a zsírraktárakban tárolt méreganyagok lebontására.

Nektek milyen "mellékhatások" voltak, vannak és hogyan, milyen módszerekkel kerekedtek felűl rajtük??

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nekem tegnap volt az első napom! Sikerült!:) Annyira örülök neki és úgy néz ki, hogy ez sok erőt ad.

    Délig egész jól ment minden, aztán megittam a káposztalevet, és pont akkor jött az anyalevél tea hatása is. Így hasmenés, hányinger és gyomorfájás tünetek jelentkeztek. De nem volt vészes.
    Arra számítottam, hogy fáradt és éhes leszek, fájni fog a fejem.
    Bár este hamarabb bújtam ágyba, de az éhségérzet egész nap nem jött elő. Érdekes.
    Kíváncsi vagyok a mai napra. Most kicsit fáradt vagyok, de olyan más érzés, mint ahogy eddig fáradt szoktam lenni...

    Mindenkinek kitartást! Ti is írjatok.:)

    VálaszTörlés
  2. Megint írok.:) Ez az utolsó napom, úgy érzem tudnám még csinálni tovább is, de 3 napot határoztam el. Elkészítettem a holnapi salátámat (mert holnap nem lesz időm), már alig várom, hogy beleharapjak.

    Tegnapi napom is hasonló volt az első naphoz. Éhségérzet csak ma reggel, a 3. napon jelent meg, de hamar el is múlt.
    Ma már nem fáj a hasam sem.

    Rizstejet zabpehellyel hányadik napon lehet enni a felépítő szakaszban? Még a gomba érdekel.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nekem ma van a harmadik napom, nagyon jól bírom, bár este engem is húz az ágy. Viszont a hangulatom remek és nagyon büszke vagyok magamra. Sok finomságot ittam, a sárgarépa petrezselyemmel, cékla, meg persze alma, és nagyon sok tea meg lúgos víz, ja és citromos víz is.
    Ma este megpróbálom a májkúrát!

    Mindenkinek kitartást, nem olyan vészes!

    Puszi
    Bea

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Timi nagyon ügyes vagy!!:)) Válaszom a kérdéseidre: Rizstejet zabpehellyel második napon már ehetsz! A gomba viszonylag nehezebben emészthető ezért azt javaslom várjál vele, kb. a 6-ik,7-ik napon fogyasszad! Attól is függ, hogyan készíted meg?!
    Mégegyszer nagyon ügyes voltál és szerintem legközelebb, mondjuk tavasszal nyugodtan megcsinálhatod a 7 vagy a 10 napos böjtöt!

    VálaszTörlés

Írj te is véleményt, vagy kérdezz!